CSI: Smile

Ihanaa lauantaita! Tällä kertaa minulla on näytettävänä teille sivu uusimpaan CSI-haasteeseen, jonka värit ja tunnelma ovat hyvin kesäisiä. Pink Paisleen Color Wash -paperit sopivat täydellisesti käytettäväksi tähän haasteeseen.

Happy Saturday! This time I have a new layout to show you that I made for CSI. The case file has a nice summer feel to it and the Color Wash papers from Pink Paislee were perfect for this challenge!


Tämä sivu kertoo ystävästäni, joka on aina innostunut kuulemaan askarteluharrastuksestani. Yhtenä iltana hän tuli käymään mukanaan muutama valokuva ja teimmekin niistä yhdessä hänelle skräppisivun. Meillä oli niin hauskaa yhdessä! On niin ihanaa, että minulla on ystävä, joka tukee ja kannustaa! <3

This layout tells about my dear friend that is always willing to hear about my scrapbooking. One night she came over to my place with few photos and we scrapped a layout together. It was so much fun! I just loved that I have a friend like her that supports and encourages me in my hobby <3


Mitä sitten tulee tähän sivuun, tässä on nähtävillä taas yksi kokeiluni vesivärien kanssa. Olen viime aikoina kokeillut tehdä taustaan vesivärikuvioita (eli ensin gessoa alle ja sitten vesiväriä päälle). Jotenkin en koskaan ole tyytyväinen lopputulokseen. Pelastukseksi näihin kokeiluihin onkin löytynyt leivinpaperi: sen läpi vesiväritausta kuultaa hieman, mutta se ei näy liikaa :)

This layout is also one of my experiments with watercolors. Lately I've been trying to learn how to make cool watercolor patterns to the background. And I never like the outcome. As a rescue I have put a piece of baking paper to cover the experiments. It's very handy as the baking paper is a bit sheer but covers a bit so that watercolor experiments aren't too visible :)


Evidence: Stickers, Wood, Drips, 3 of something (three flower stickers)
Testimony: Inspiration words "friends"




2 comments

  1. Aivan valtavan kaunis sivu. Pidän erityisen paljon tuosta tarinoinnistasi, kun se on noin kauniin haaleasti näkyvissä :)

    ReplyDelete
  2. Gorgeous layout. Love the colours and that lovely photo. You do the CAS so beautifully I never get tired of seeing your layouts.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment!